Börjar bli lik min mamma

0kommentarer

för några dagar sedan ställde jag mig framför badrumsspegeln och började leka lite med mitt nu ganska långa hår! Flyttade benan lite hit och dit och helt plötsligt hände nått otroligt konstigt. Jag såg för någon millisekund min mamma i spegeln. 
Jag har aldrig varit lik någon, min halvbror är otroligt olik mig och jag har heller aldrig varit speciellt lik varken mamma eller pappa! 
Min kroppsform och längd ser man ju är lik min mamma, dock är hon mer vältränad än vad jag är! Men själva "basen" är liknande...
känslan av att vara lik någon är just därför rätt skrämmande för mig. 
Men min mamma ser otroligt ung ut för sin ålder så att bli lik henne är nog bara ett plus!! (när jag skulle på utvecklingssamtal i skolan för något år sen så trodde några klasskamrater till mig att det var en vän till mig) 


mamma lik vuxen växer,

Kommentera

Publiceras ej